marți, 1 decembrie 2009

De-a v-ati intoarselea

Stie cineva daca s-au inversat polii magnetici ai Pamantului in ultimele luni? Vreun alt semn premergator la chestiile din 2012?

Daca nu, poate cineva sa-mi explice cum de-am ajuns sa ma uit la OTV (oh my God!) ca sa vad stiri necenzurate?

Multumesc Realitatea TV, Antenelor si lui Sassu pentru ca mi-ati aratat ca am gresit.

Exista speranta, all is not lost.

Daca ( Circ)OTVul, pe care il consideram cel mai scazut standard TV ever, o oglinda a animalizarii si tabloidizarii societatii romanesti, reuseste totusi sa pastreze fie si cele mai elementare standarde de deontologie, spre diferenta de asa numitele "televiziuni de stiri" controlate de alianta anti-Base, atunci inseamna ca s-a intors tara cu fundul in sus.

Si cum traiam deja cu fundu'n sus, atunci sa nu speri ca inversarea polilor  inseamna inceputul vindecarii starii de anormalitate?

Rusine sa va fie, mincinosilor! Huo! 
 

Later Edit: Cu scuze pentru ProTV, care a prezentat lucrurile mai neutru. Aici si aici.

2 comentarii:

BORGESIANA spunea...

:)))))))))))))))) umorile

Dragos Popa spunea...

mda chiar ele, umorile... cea vitroasa mi s-a incetosat de ce-am vazut pe ecrane, flegma s-a strans si ma lupt cu tentatia de a o evacua spre fata unor politruci si "oameni" de media care-mi strica starea sufletesc-umorala :-)