sâmbătă, 14 iunie 2008

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"

uite-asa isi planifica omul viata, isi pune deadline-uri, isi urmareste obiectivele, sacrifica prezentul pentru a investi in viitor...baga mare in facultate sa iesi cu patalamaua, indura posturile cu munca si mizerii multe ca sa prinzi experienta la CV, investeste-ti week-endurile in MBAuri, pierde-ti orele facand naveta toate astea in numele unui viitor care speri sa fie asa cum ti-l doresti.

si-apoi, brusc, the lights go off, exit stage...ai avut doar atata ata pe mosor si doar bunul Dumnezeu stia cata e...

mai toti avem tendinta sa spunem "asa e viata, se mai intampla si tragedii" si in subsidiar "se intampla altora nu mie"... problema e ca uitam repede ca "asa e viata" inclusiv a noastra, si iar ne risipim ata aia de pe mosor pe tot felul de chestii colorate care sunt fals-importante, in loc sa ne bucuram de oamenii din jurul nostru.

suna cheesy, ca acele chain mailuri care circula pe net, dar nu stii niciodata cand te-ai vazut sau ai vorbit pentru ultima oara la telefon cu cineva drag.

credeti-ma mi s-a intamplat de doua ori pana acum si vi se poate intampla si voua oricand...

lucrurile importante in viata sunt acelea pe care nu le poti inlocui. un job, o intalnire de afaceri, un deadline, bani...toate acestea sunt repetabile si inlocuibile intr-o forma sau alta.

live your life.

10 comentarii:

Simona spunea...

Herr Gref a fost un om deosebit....un om...
odihneasca-se in liniste!

PS: am simtit nevoia sa las undeva scris aceste cuvinte

Dragos Popa spunea...

asa e Simona, ai perfecta dreptate. si eu am scris ce-am scris deoarece nu mi-am putut infrana sentimentul ca e nedrept ce s-a intamplat si ca trebuie sa scriu ceva. orice.
chit ca nu am gasit si n-o sa gasesc cuvintele care sa poata descrie ce simt.
Dumnezeu sa-l ierte...

Simona spunea...

eu l-am cunoscut doar dpdv profesional / un om care a stiut mereu ce si cand sa spuna cu surasul segalnic, cum bine ai spus....
in cazul meu, cuvintele lui m-au facut sa schimb putin din ce se intampla in jurul meu (pe bune!!).... mi-am schimbat chiar jobul auzindu-l cat de frumos vorbea despre locul unde lucrez acum....
si cand am primit vineri mesajul legat de moartea lui chiar am simtit ca e nedrept / .... nu ma pricep la cuvinte ca sa spun exact ce simti in momente de astea ...dar pur si simplu nu e drept

Dragos Popa spunea...

noi ultima oara ne-am vazut exact cu doua luni inainte de accident la botezul ficei mele. chiar acum ma uitam pe casetele filmate unde apare si el cu Dana si nu-mi vine sa cred. nu se poate!!!!

Simona spunea...

...si eu imi petrec w/e-ul cu lucrarile pt mba.../ ne regasim multi in descrierea facuta de tine si uitam ce e important in viata.

iti doresc o sapt excelenta

Dragos Popa spunea...

merci de urari Simona si scuze de intarziere la raspuns. acum am observat ca, dintr-o eroare tehnica, raspunsul meu catre tine de-acum doua zile nu s-a postat.

Simona spunea...

nu-i nimic....am vazut ca "intre timp" ai fost la paris...:)
imi mentin urarea si pt sapt asta

Dragos Popa spunea...

merci asemenea Simona...

Dniela Gref spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Dragos Popa spunea...

commentul facut de Dana Gref a fost sters cu acordul ei, deoarece a fost repostat pe articolul cu "Herr Gref"