joi, 8 mai 2008

a small step...

off we go... iata si prima incercare de postare.

De ce?

pai sa-ncepem deci cu inceputul si desi in general e cea mai futila (da!) intrebare sa incepem cu vesnicul "de ce?"
raspunsurile sunt, ca de-obicei, multiple dar as retine cateva dintre ele, nu neaparat pe cele mai importante dar cu siguranta pe cele care-mi vin in minte acum:

  • de plictiseala
  • pentru mine
  • pentru a incerca ceva nou / pentru a invata ceva nou
  • ca exercitiu de transparenta
  • eventual ca sa si raspunda cineva vocii alea mici care se aude singurica in creier (nu c-ar fi vre-o garantie la capitolul asta :)
  • sa vedem daca mai sunt si altii pe aceeasi frecventa (poate rezonam?)

si o sa mai adaug pe masura ce apar...
Avand in vedere ca sunt primii pasi in acest domeniu nici macar n-o sa-mi cer scuze pentru eventualele erori sau abateri de la uzante. Pana una alta incerc sa-mi imaginez exercitiul ca acei radioamatori care emit (sau cel putin asa imi imaginez) in eter si leaga prietenii pe calea undelor cu alti necunoscuti.

Despre ce?

pai cred ca o sa fie despre absolut orice subiect de interes. eventual un focus pe acel common sense pe care eu cred ca-l pierdem usor usor. momentan lista cuprinde, inter alia:

  • oameni si relatii umane
  • fotografie
  • economie
  • ecologie
  • computere
de ce common sense/bun simt? tocmai pentru ca e o notiune atat de greu incadrabila incat vrea sa spuna destul de multe pentru fiecare dintre noi. pentru a substantia la ce ma refer eu si a face legatura intre common sense, bun simt si titlul blogului, as vrea sa pun accentul pe buna simtire comuna ca indemn (cmon') inspre a ne gandi si la ceilalti cand facem ceva.
Call me naive, dar cred ca una dintre cele mai mari impliniri pe care o poti avea in viata este sa-i ajuti pe ceilalti. Sa nu ma intelegeti gresit ca nu-mi asum nici o misiune de culturalizare (nici nu cred ca am calitatile necesare).

Cum?

Oricum.
Sunt adeptul ideii ce primeaza asupra formei. Deci voi scrie si cu minuscule si cu majuscule, cu si fara reguli de ortografie (voi incerca sa evit greselile grave), in romana si in alte limbi. Voi reveni si voi corecta posturile daca am idei noi si voi tine cont de eventualele comentarii. Cel mai mult conteaza daca ce se posteaza aici va avea un efect pozitiv asupra cuiva.

Share is the operative term...

Niciun comentariu: